Sunday 3 November 2013

Manfaat Utama Vitamin E Complex

Sebelum nie kita dah berkenalan tentang khasiat dan keperluan vitamin E utk tubuh badan kita kan. Sekarang meh kita brcerita plak pasal kebaikan dan manfaat dari Vitamin E Complex Shaklee. Vitamin E ini mmpunyai khasiat yg sama utk badan kita perlukan. Ia juga sesuai utk merawat masalah yg berkaitan kekurangan vitamin E.


Vitamin E ini dibuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yg aktif secara fisiologi dan diganbung dgn 8 jenis vitamin E (alpha,beta,gama,delta). Ianya adalah vitamin E yg paling lengkap di pasaran. Mengandungi 10mg selenium semulajadi yg membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu tot. Ianya juga adlah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.

Manfaat utama :

  • Melindungi jantung - Melindungi sel darah merah utk mengelakkan pengasidan lipid, meningkatkan kolestrol HDL, mengurangkan tekanan darah, menghalang platelet darah melekat ke dinding arteri dan menghalang anemia hemolitik. Mencegah penyakit jantung.
  • Mempertingkatkan Kemampuan Reproduktif - Utk lelaki dapat meningkatkan dan megaktifkan sperma, meningkatkan tahap kesuburan.
  • Anti-penuaan - Mampu memulihkan tekstur kulit, ton muka, kedut, garis halus, kedut dsb..
  • Anti-Oksidan yg Kuat - Dapat melawan kanser, mengukuhkan sistem imune, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas dan memperbaiki masalah oksidasi.
  • Kelestarian Tenaga - Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dgn membekalkan oksigen yg lebih.
  • Memperbaiki Arthritis - Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat dan sakit sendi.
  • Menghalang Keguguran - Merawat musculus pectoralis fibrosis otot dada, sindrom prahaid dan sindrom menopous seperti hot flush. Digunakan pada ujian klinikalutk menghalang kematian janin, keguguran.
  • Memperbaiki parut - Boleh mengurangkan bekas jerawat, parut luka, bekas jahitan dsb.


Rupa kapsul Vitamin E Complex


Satu kapsul Vitamin E bersamaan dgn 1kg biji gandum, 500ml minyak sunflower, 8kg bayam dan 500g badam.

Dah terbukti kenapa badan kita memerlukan vitamin E yg cukup dan sihat tanpa kta sedari. Vitamin E Complex ini dijamin selamat dan 100% semulajadi utk digunakan. Banyak kajian yg telah dilakukan dan terbukti ianya telah mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok.

Sebarang pertanyaan, konsultasi dan tempahan boleh hubungi saya di :

SMS/WHATSAPP : 0177951327 / 0137953956 (ERRA)

EMAIL : noorfaziraha@yahoo.com

p/s : Nak dapatkan harga baik dari saya, contact je nombor tu.. Bandingkan harga saya dengan orang lain :)


No comments:

Post a Comment