Thursday 5 December 2013

Bagaimana nak mendaftar sebagai pengedar Shaklee

Assalamualaikum...

Mata dah tak tahan nak terlelap.. hari nie penat sangat balik dari ofis lambat.. tapi gagahkan diri jugak nak tulis satu entry yg pasti ramai org tertanya2 mcm mne nak daftar jadi pengedar shaklee.. atau lebih dikenali Shaklee Independent Distributor (SID).

Alhamdulilah, setakat nie memang ramai yg dah merasa bonus dari shaklee walaupun brmula dgn dua angka saje, tak mustahil kita boleh dapat lebih dari tu kan. Sebab tu lah erra nak ajak ramai lagi sama2 cari pendapatan tambahan tak kiralah part-time atau full-time. Yang penting lpas join mesti korang rasa teruja sgt dapat bonus dari shaklee. Lepas tu mulalah dapat income bertingkek2. haha


Cara terbaik nak mendaftar sebagai ahli pengedar Shaklee...

Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 922146 sebagai sponsor/upline.

Ada pilihan lain nak mendaftar....

 1.  RM 65 -> DAFTAR SENDIRI DI BRANCH – gunakan ID 922146 sebagai SPONSOR
2    2.  RM 75 -> SAYA YG TOLONG DAFTARKAN – MEMBERKIDS AKAN DIPOS
3    3. FREE -> PEMBELIAN MELEBIHI 200 POINTS (HARGA BARANG  RM 650)

Macam mana dengan point...

Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase..

Nak daftar sendiri pon boleh...

Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID saya 922146 sekiranya anda berhasrat untuk bersama2 dengan saya  dan akan mendapat bimbingan sepenuhnya oleh upline yng lain.

Jika anda berminat nak menambahkan income…dan nak memajukan lagi ekonomi anda…anda sangat-sangat di jemput menyertai GROUP kami..dengan bimbingan daripada pakar yang telah lama bertapak  dan mempunyai pengalaman dan ilmu yang luas tentang Biz ONLINE…jangan risau, otai2 kami yg dah lama membuat bisnes shaklee ini akan memberi KELAS sepenuhnya pada anda yg brminat utk berjaya dengan kami..kelas pun tak susah mana, duduk depan lappy saje..sumenye secara ONLINE..INSYAALLAH…

Yang penting shaklee nie bukan mcm biz MLM yg lain tau..korang buat korang dapat..duet takkan jatuh dari langit dgn goyang kaki je..dan haram biz yg mempunyai sistem tanpa menjual produk tapi mendapat keuntungan hasil org bawahan..TAKE NOTE OK !! Hati kene kental nak berjaya..berjaga malam pon sanggup kalo nak dapat bonus sampai 5 angka..




APA TUNGGU LAGI, JOM DAFTAR DENGAN SAYA !!
TEKAN JE NOMBOR KAT BAWAH TU !!
ATAU CONTACT MELALUI EMEL !!

SMS/WHATSAPP : 0177951327 / 0137953956 (ERRA)

EMAIL : noorfaziraha@yahoo.com


No comments:

Post a Comment