Wednesday 4 December 2013

Omega Guard Shaklee

Bismillah... Assalamualaikum..

Allahumasoliala sayyidina muhammad 3x..

Kembali jugak aku pde blog tercintaku ini.. Kihkihkih
Entry kali nie of kos lah tentang produk shaklee kan. Yang tgah hot skrg Omega Guard sbb ade promosi mcm biasa lah kan..
Jom berkenalan dgn Omega Guard =)
Sebenarnye kalau you all perasan, aku dah prnh wat entry tntg kebaikan omega nie. Boleh klik sini.


Walaupun dah byk produk omega nie kat luar tapi bagi aku ade kelainan dan kebaikan omega shaklee dgn yg lain tu. Antaraya omega nie dari minyak ikan terbaik dunia. Omega nie diekstrak dari ikan laut air sejuk di perairan negara Jepun. Ia bukan dari hati minyak ikan seperti produk omega yang ada di pasaran. Kandungan EPA dan DHA dalam omega nie pon dah diterangkan dalam entry nie.

Manfaat Omega Guard Shaklee :
  • Dapat membakar lemak dan membuang kolestrol
  • Mencegah penyakit saluran darah dan strok
  • Mengawal tekanan darah tinggi
  • Mengawal masalah obesiti
  • Membantu mencegah risiko penyakit jantung
  • Membantu tumbesaran dan perkembangan janin
  • Membantu perkembangan memori kanak-kanak
  • Meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran
  • Mencegah migraine
  • Meningkatkan sistem imune dan menyihatkan paru-paru
  • Membaiki alahan kulit
  • Menentang kanser
  • Memelihara fungsi sendi dan gout
  • Mengurangkan tekanan
Jangan risau, selepas pembelian setiap produk nie saya akan pantau anda dari semasa ke semasa. Cara pemakanan pon akan diberikan, takkan nak mkn ikut suka hati kan nanti tak berkesan plak. Hah, nak order bole ikut step yer..

Sebarang pertanyaan, konsultasi dan tempahan boleh hubungi saya di :

SMS/WHATSAPP : 0177951327 / 0137953956 (ERRA)

EMAIL : noorfaziraha@yahoo.com

p/s : Nak dapatkan harga baik dari saya, contact je nombor tu.. Bandingkan harga saya dengan orang lain :)

No comments:

Post a Comment