Sunday 15 December 2013

Set Bajet Untuk Kurus

Assalamualaikum..
Dalam entry sebelum nie aku dah pernah cerita macam mana nak kurus dengan set shaklee kan.. mesti ambil 3B iaitu Bakar, Buang dan Bina.. tapi tak semua yang mampu nak ambil set nie.. okey, i understand you all.. kita selalu kena mudahkan customer utk sihat kan kan kan.. boleh tgok entry sini .

Nak kurus tak semestinya perlu belanja yang banyak..setakat nie semua harga yang shaklee tawarkan adalah harga mampu milik untuk korang semua..tak caya, meh cni aku explain ckit..
Sekarang aku nak kenalkan dengan set bajet untuk kurus.. kita boleh gabungkan mana je pilihan yang kita nak, yang penting ade elemen untuk Bakar dan Buang.. ade bajet yang kurang dari RM100 dan ade juga yg lebih ckit tapi takkan sampai beratus-ratus punye lah..

SET 1
LECITHIN + ALFALFA COMPLEX

SET 2
ALFALFA COMPLEX + OMEGA GUARD

SET 3
HERB-LAX + LECITHIN

SET 4
OMEGA GUARD + HERB-LAX

Kat sini ada 4 set yang sangat disyorkan untuk mereka yang nak kurus tapi kurang bajet.. kalau nak cepat dapat kesan yg positif perlulah sentiasa konsisten dan ikut aturan pengambilan yang betol.. jangan main redah je ambil sesuka hati okey.. pemakanan pun penting jugak taw.. kalau semua dah dijaga, ditambah lagi dengan cara yang betol nie konfirm korang dapat berat ideal yang di idam-idamkan tu..

Meh sini aku bgitau fungsi setiap produk nie ea..

Lecithin @ Omega Guard Bertindak sebagai pemecah dan pembakar lemak dan kolestrol.

Proses memecahkan lemak boleh dilakukan dengan mengambil Lecithin atau Omega. Lecithin dinamakan “pengemulsi semulajadi” kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak, dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung di dalam darah, dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membran. Lecithin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.

Alfalfa Complex @ Herb-Lax - Membuang lemak dan mencuci toksin dalam badan.

Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.

Apa yang sesuai untuk detox adalah Herb-lax atau Alfalfa. Bagi mereka yang tidak mengalami masalah sembelit boleh cuba Alfalfa. Herb-lax pula sesuai untuk mereka yang mengalami masalah sembelit. Saya tidak menggalakkan Herb-lax diambil oleh ibu-ibu yang menyusu kerana bimbang akan memberi kesan cirit-birit kepada anak.

Sangat2 disarankan kepada mereka yang nak kurus tapi tak tahu bagaimana cara yang sihat utk turun berat badan. Marilah mencuba set bajet ini ye. Jangan risau, selepas pembelian set nie saya akan pantau anda dari semasa ke semasa. Cara pemakanan pon akan diberikan, takkan nak mkn ikut suka hati kan nanti tak berkesan plak. Hah, nak order bole ikut step yer..

Sebarang pertanyaan, konsultasi dan tempahan boleh hubungi saya di :

SMS/WHATSAPP : 0177951327 / 0137953956 (ERRA)

EMAIL : noorfaziraha@yahoo.com

p/s : Nak dapatkan harga baik dari saya, contact je nombor tu.. Bandingkan harga saya dengan orang lain :)

No comments:

Post a Comment